Online marketing (e-marketing és e-kereskedelem)
Alapképzés (3 év) - Bachelor’s
Menedzsment – Alapképzés » Online marketing (e-marketing és e-kereskedelem)
-
Tanulmányi terület Menedzsment
-
Tanulmányok módja Nappali és távoktatás
-
Időtartam 3 év (6 szemeszter)
Az internetes marketing jelenleg az egyik legdinamikusabban fejlődő terület a marketing területén. Ehhez társul az e- kereskedelem hasonlóan dinamikus fejlődése.
E tanulmányi program célja, hogy felkészítse a hallgatókat az internet marketingtevékenységeken keresztüli gyakorlati használatára az online piac alapelveinek elemzésével és különböző e- kereskedelmi projektek hatékony megvalósításával a különböző üzleti területeken.
A hallgatók megismerkednek a marketing virtualizáció kérdésével stratégiai dimenzióban, valamint a vállalkozások versenyének és fenntartható versenyelőnyének különböző folyamataival.
- Weboldalak mint marketing és e-kereskedelmi eszközök
- A virtuális térben való versenyzés eszközei
- Közönségkapcsolatok (PR)
- E-kommunikáció és közösségi média
- Marketingtervezés
- Márka létrehozása
- Internetes portálok
- Reklám, marketing és
- PR ügynökségek
- A termelésért, szolgáltatásokért, marketingért, értékesítésért és menedzsmentért felelős vállalatoknál
- Pénzügyi intézményekben
- Az e-kereskedelem, az internetes marketing és a kiskereskedelem vezetőinek pozícióiban
- Projektmenedzserek (PM) az online területen
- Saját vállalkozásokat működtetők
felvételi eljárás
REGISZTRÁLJ AZ ONLINE FELVÉTELI ELJÁRÁSBAN
TELJESÍTSD A FELVÉTELI ELJÁRÁS LÉPÉSEIT
- Készítsd elő a szükséges dokumentumokat.
- Juttasd el hozzánk az aláírt dokumentumokat és a szükséges csatolmányokat a megadott határidőn belül.
- Egyenlítsd ki a tandíj vonatkozó összegét a megadott határidőn belül.
TANDÍJAK
TOVÁBBI SZAKIRÁNYOK
Előző
Következő