Nemzetközi üzlet és marketing
Alapképzés (3 év) - Bachelor’s
Menedzsment – Alapképzés » Nemzetközi üzlet és marketing
-
Tanulmányi terület Menedzsment
-
Tanulmányok módja Nappali és távoktatás
-
Időtartam 3 év (6 szemeszter)
A nemzetközi üzlet és marketing specializáció a különböző országokból és kultúrákból érkező ügyfelek megismerésére és megértésére összpontosít. A hallgatók elsajátítják a szükséges kompetenciákat ahhoz, hogy a nemzetközi üzleti életben vezetői pozíciót töltsenek be.
A specializáció elvégzése után a végzettek képesek lesznek a nemzetközi piac különböző környezeti feltételei között tevékenykedni. A specializáció a nemzetközi üzleti menedzsment, a stratégiai menedzsment, az üzletszervezés, az ügyfélkapcsolat- menedzsment, valamint a marketing és az értékesítés területéről származó ismeretek elsajátítására készít fel.
- Nemzetközi üzlet
- Integrált marketingkommunikáció
- Közönségkapcsolatok (PR)
- Nemzetközi marketing
- Marketing tervezés
- Márka létrehozása
- Saját üzleti tevékenység a nemzetközi piacon
- Külfölddel együttműködő vállalkozások
- Kereskedelmi és kereskedelmi kamarák
- Nemzetközi vállalatok
- Nemzetközi csoportvezetők
- Külkereskedelmi tárgyalók
- Külföldi együttműködési osztályok vezetői
- Tanácsadó cégek
felvételi eljárás
REGISZTRÁLJ AZ ONLINE FELVÉTELI ELJÁRÁSBAN
TELJESÍTSD A FELVÉTELI ELJÁRÁS LÉPÉSEIT
- Készítsd elő a szükséges dokumentumokat.
- Juttasd el hozzánk az aláírt dokumentumokat és a szükséges csatolmányokat a megadott határidőn belül.
- Egyenlítsd ki a tandíj vonatkozó összegét a megadott határidőn belül.
TANDÍJAK
TOVÁBBI SZAKIRÁNYOK
Előző
Következő