PR, márkaépítés, reklám és közösségi média MSC
MESTERKÉPZÉS (2 ÉV) - MASTER’S
Menedzsment – Mesterképzés » PR, márkaépítés, reklám és közösségi média MSC
-
Tanulmányi terület Menedzsment
-
Tanulmányok módja Nappali és távoktatás
-
Időtartam 2 év (4 szemeszter)
Ez a specializáció felkészíti a hallgatókat a márka bevezetésével, létrehozásával és koordinálásával, valamint a stratégia kidolgozásával és a termék- vagy szolgáltatástervezéssel kapcsolatos szakmai tevékenységek végzésére. Az üzleti gyakorlatot és a marketing alapelveit egyaránt lefedi, és olyan készségekkel és ismeretekkel látja el a specializációt elvégzőket, amelyek segítségével a marketing területén szakemberré válhatnak.
PR – public relations, ez a gyakorlati terület a környezettel/közönséggel való kapcsolattartással foglalkozik.
Branding – a márkaismertség kialakítása egy adott márkáról a fogyasztók fejében megjelenő pozitív kép kialakításával és fenntartásával foglalkozik.
Reklám – meggyőző üzenettel kombinált tájékoztatás
Közösségi média – a fogyasztók figyelmének megnyerése és internetes forgalom generálása a közösségi oldalak segítségével.
- Internet és mobil marketing
- Marketingstratégiák a szolgáltatások vonatkozásában
- Közönségkapcsolatok (PR)
- E-kommunikáció és közösségi média
- Társadalmi marketing
- Márka létrehozása
- A marketingosztály alkalmazottai
- Reklámügynökségi alkalmazottak
- PR részleg dolgozói
- Termékfejlesztési stratégák
- Termékmenedzserek
- Promóciós osztályok
- PR-ügynökségek
- Rendezvények szervezéséért felelős részleg
felvételi eljárás
REGISZTRÁLJ AZ ONLINE FELVÉTELI ELJÁRÁSBAN
TELJESÍTSD A FELVÉTELI ELJÁRÁS LÉPÉSEIT
- Készítsd elő a szükséges dokumentumokat.
- Juttasd el hozzánk az aláírt dokumentumokat és a szükséges csatolmányokat a megadott határidőn belül.
- Egyenlítsd ki a tandíj vonatkozó összegét a megadott határidőn belül.