Nemzetközi üzlet és marketing MSC
MESTERKÉPZÉS (2 ÉV) - MASTER’S
Menedzsment – Mesterképzés » Nemzetközi üzlet és marketing MSC
-
Tanulmányi terület Menedzsment
-
Tanulmányok módja Nappali és távoktatás
-
Időtartam 2 év (4 szemeszter)
A nemzetközi üzlet és marketing szakirány a különböző országokból és kultúrákból érkező ügyfelek megismerésére és megértésére összpontosít. A hallgatók elsajátítják a szükséges kompetenciákat ahhoz, hogy a nemzetközi üzleti életben vezetői pozíciót töltsenek be.
A specializáció elvégzése után a végzettek képesek lesznek a nemzetközi piac különböző környezeti feltételei között tevékenykedni. A specializáció a nemzetközi üzleti menedzsment, a stratégiai menedzsment, az üzletszervezés, az ügyfélkapcsolat- menedzsment, valamint a marketing és az értékesítés területéről származó ismeretek elsajátítására készít fel.
- Nemzetközi üzlet
- Integrált marketingkommunikáció
- Közönségkapcsolatok (PR)
- Nemzetközi marketing
- Marketing tervezés
- Márka létrehozása
- Saját üzleti tevékenység a nemzetközi piacon
- Külfölddel együttműködő vállalkozások
- Kereskedelmi és kereskedelmi kamarák
- Nemzetközi vállalatok
- Nemzetközi csoportvezetők
- Külkereskedelmi tárgyalók
- Külföldi együttműködési osztályok vezetői
- Tanácsadó cégek
felvételi eljárás
REGISZTRÁLJ AZ ONLINE FELVÉTELI ELJÁRÁSBAN
TELJESÍTSD A FELVÉTELI ELJÁRÁS LÉPÉSEIT
- Készítsd elő a szükséges dokumentumokat.
- Juttasd el hozzánk az aláírt dokumentumokat és a szükséges csatolmányokat a megadott határidőn belül.
- Egyenlítsd ki a tandíj vonatkozó összegét a megadott határidőn belül.